مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲ واحد تولیدی و ۶ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی‌زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۲ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌ رضوی گفت: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی "تربت‌جام، چناران، عطار، توس، ماشین‌سازی و فناوری‌های برتر" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

او افزود: هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت و راه‌اندازی این تعداد واحد تولیدی سرمایه‌گذاری شده است که این حجم سرمایه‌گذاری صنعتی منجر به اشتغال برای هزار و ۱۰۳ نفر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تولیدات واحد‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت را در این استان "شیشه، فولاد، بتن، انواع بیسکویت و ویفر، اسکلت فولادی سوله، اکسید آهن، خوشبوکننده محیط، نخ دندان، انواع ویتامین و املاح معدنی به شکل قرص، انواع انباره‌های سربی، پروفیل آلیاژ مس، نیکل و مس، روی و نیکل، بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی" برشمرد.


بیشتر بخوانید



بهرامی زاده بیان کرد: همزمان با هفته دولت همچنین ۶ طرح عمرانی شامل "شبکه فشار متوسط هوایی طرح جامع شهرک صنعتی خیام، شبکه روشنایی بلوار ورودی شهرک صنعتی عطار، ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی بینالود، جدول گذاری و آسفالت شهرک صنعتی کلات، شبکه گاز شهرک صنعتی کلات و ناحیه صنعتی بیزه" مجموعا با سرمایه گذاری ۱۵۵ میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به ثمر نشست.

او تصریح کرد: خراسان رضوی یک ظرفیت عظیم صنعتی است که با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا این روند مثبت ادامه داشته و با ثمرات بیشتری به پیش رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای ساخت و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها به منظور کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آن‌ها عمل کنیم.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار