مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع ۴۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای برنامه‌های مواسات و کمک‌های مومانه و همچنین انجام فعالیت فرهنگی در امامزادگان، گفت: مراکز افق مستقر در بقاع متبرکه به عنوان محور اصلی انجام فعالیت‌های اجتماعی از قبیل محرومیت زدایی است.

او افزود: ۱۵ بقعه متبرکه در استان به عنوان مجری طرح شمیم حسینی مسئولیت شناسایی  و کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند را بر عهده دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) به عنوان یکی از امامزادگان شاخص استان و مجری این طرح اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح شمیم حسینی در روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طور همزمان در سراسر کشور در امامزاده مذکور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره کل، تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته‌ها معیشتی، توزیع دارو و درمان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین توزیع ۲۰۰ بسته کمک هزینه تحصیلی برای کودکان نیازمند، از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار