فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قشر‌های مختلف ملت ایران به ویژه کادر درمان در آزمون بزرگ کرونا سرافراز بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گام پنجم طرح شهید سلیمانی عصر دیروز با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و محمدعلی طالبی استاندار در یزد آغاز شد و فرمانده سپاه پاسداران درباره گام پنجم این طرح گفت: در اجرای این گام علاوه بر تشویق و ترغیب مردم برای تزریق واکسن، افراد مبتلا به کرونا نیز مثل گام‌های قبلی شناسایی و خدمات لازم در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی به آنان داده خواهد شد.

او افزود: این طرح  با هدف لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و امداد و نجات و یاری مردم در برابر کرونا اجرا می‌شود.

سردار سلامی ادامه داد: همه یگان‌های موتوری بسیج و سپاه نیز در اجرای این طرح بکار گرفته شدند تا مایحتاج بیماران کرونایی قرنطینه شده را به آنان برسانند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه در این دو سال اخیر در مواجه با کرونا رخ داد، یک سرافرازی بزرگ برای ملت ایران به ویژه کادر درمان و خادمان عرصه سلامت به شمار می‌آید.

او تصریح کرد: ما در موقعیت حساسی قرار داریم چرا که از یک سو با تهاجم گسترده این بیماری مواجه بوده و از سوی دیگر آمریکای جنایتکار تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران اعمال کرده است، اما ما همانند گذشته با ترکیب رهبری مردم و اسلام از مشکلات عبور خواهیم کرد.

سلامی خطاب به کادر درمان و مسئولان گفت: با همه توان به این مردم خصوصا خانواده‌های کم توان خدمت کنید. من خاک کف پای شما را می‌بوسم که شبانه روز برای نجات و امداد مردم در رکاب هستید. مطمئنا اجر اخروی عظیمی در انتظار شما خواهد بود.

سلامی همچنین با حضور در پایگاه مقاومت بسیج شهید رهاوی اکرم آباد، با فعالیت‌های این پایگاه در اجرای طرح شهید سلیمانی آگاه شد و از مرکز تجمعی واکسیناسیون شهید میرجلیلی که از سوی بسیج جامعه پزشکی استان یزد راه اندازی شده است، بازدید کرد.

لازم به ذکر است که  با آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های یزدی آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.