فرماندار شهرستان بروجن گفت: شورا‌های اسلامی شهر‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقا و پیشرفت شهرها، ارائه خدمات بهتر به مردم و افزایش امید در جامعه دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری در شهر‌های سفید دشت، فرادنبه، نقنه و بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و جمعی از مسئولان شهرستان در محل شهرداری‌های تابعه برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: شورا‌های اسلامی شهر‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقا و پیشرفت شهرها، ارائه خدمات بهتر به مردم و افزایش امید در جامعه دارند.


بیشتر بخوانید


او خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم، بررسی، رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل و مشکلات با توجه به شرایط موجود شد.

ملکی با بیان اینکه کار‌ها باید به صورت میدانی انجام شود گفت: هدف ما از بازدید همه نقاط شهرستان، بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود است.

او تامین آب شرب، رفع مشکلات زیست محیطی صنایع، بهسازی معابر شهری، مشکلات قطب‌های دامداری و صنعتی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و. را از جمله موارد مطرح شده در این جلسات عنوان کرد.

گفتنی است: جانمایی چاه آب در شهر سفیددشت، انجام ورودی و خروجی سفیددشت، اجرای روکش آسفالت محور دهنو_سفیددشت، اصلاح باقیمانده شبکه آب شرب و تکمیل شبکه فاضلاب شهر فرادنبه، رفع مشکلات مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری شهر فرادنبه، تعیین تکلیف مجتمع گلخانه‌ای و دامداری شهر نقنه، پیگیری مسکن مهر شهر نقنه، نصب علائم و آسفالت مسیر نقنه_همگین و... از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار