در مراسمی از ۱۵ کارگر نمونه، سه نماینده گروه و اعضای گروه کار نمونه و ۲ واحد تولیدی و معدنی در سی و دومین همایش تجلیل از کارگران نمونه قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار در مراسمی ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه را ضروری دانست و گفت: خراسان جنوبی برای توسعه منابع بسیار خوبی دارد و اگر در مسیر داشته‌ها و سرمایه‌های استان حرکت کنیم می‌توانیم موانع را مرتفع کنیم.

او با اشاره به فعالیت ستاد توسعه خاوران در استان، افزود: در ستاد توسعه خاوران تاکید بر اشتغالزایی است و از ایده‌های خوب کارآفرینان استقبال و سرمایه گذاران را تشویق می‌کنیم.

ملانوری گفت: همواره در تلاشیم با رویکرد توسعه‌ای بتوانیم سطح رفاه مردم استان را افزایش دهیم و ایجاد اشتغال کنیم.

استاندار با بیان این که کارآفرینی به معنای واقعی باید از مسیر علم بیرون بیاید، گفت: بین کارآفرینی و سرمایه گذاری تفاوت است و کارآفرین کسی است که محور‌ها و شیوه‌های جدید برای کسب درآمد ایجاد کند.

به گفته وی افرادی که به عنوان کارآفرینان برتر معرفی می‌شوند، به دلیل تجربه و اقدامات مؤثرشان، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان نیز گفت: تجلیل از کارگران نمونه با کمک چندین دستگاه اجرایی انجام شده و هدف تشویق جامعه کارگری، ایجاد انگیزه وشناسایی نیرو‌های خلاق و توانمند است.

اشرفی افزود: ٣٢ شاخص برای انتخاب افراد در این همایش در نظر گرفته شده که انضباط کاری، رعایت مقررات کاری و استانداردسازی محیط کار ازملاک های انتخاب شده است.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.