نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک سمبل برای نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور گفت: اگرچه نیرو‌های مسلح در سطح جهان و کشور‌های مختلف به لحاظ تعلیمات نظامی، تکنیک و تاکتیک مشابه هم هستند، اما تفاوت‌های زیادی دارند که برخواسته از فکر و عقیده‌های متفاوت است.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری جبهه‌های کمونیست شرق یا لیبرال دموکراسی غرب بر اساس تنازع بقا حیوانات است، گفت: این جبهه‌ها برای شکم، شهوت و طمع به جان هم و دیگران می‌افتند.

آیت الله عبادی ادامه داد: اسلام دارای اندیشه تفکر جهان بینی توحیدی است بنابراین این نیروی مسلح برای کشتن انسان‌ها مسلح نشده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: سلاح کفر ساطور شرارت و آدم کشی بوده، اما سلاحی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلام چاقوی جراحی است که غده‌های زائد را بیرون بریزد و تن انسانیت را از گناه، تجاوز، تعدی، شرک، نفاق و حیوانیت پاک کند.

وی نیروی مسلح جمهوری اسلامی را حافظ انسان‌ها دانست و گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به انسان و حفظ و صیانت از او نیست.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در اروپا دولتی وجود ندارد چراکه تنها برای حفظ منابع خودشان، انسان می‌کشند، افزود: امروز مشاهده می‌شود که حتی خارج از ارتش‌های وابسته به دولت‌ها، شرکت‌هایی به وجود آمده‌اند و در قالب کار شرکتی آدم کشی می‌کنند.

وی خطاب به افراد حاضر در جلسه گفت: فلسفه کار نیرو‌های مسلح برای صیانت از انسان بوده که آفات شجره انسانیت را از بین می‌برند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به متن نامه‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک سمبل برای نیرو‌های مسلح است.

وی با اشاره به شرایط کنونی تاریخ بیان کرد: در مقطع پیش رو که بشر گرفتار افرادی وحشی بوده که هیچ حد و مرزی ندارند و کشور‌ها را ویران می‌کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تمام گزینه‌ها دشمن برای نابودی اسلام روی میز است، اظهار کرد: دشمن تنها زبان زور و قدرت را خوب می‌فهمد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی و با یک واسطه سرباز امام مهدی (عج) هستند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.