نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:  امروزه مردم ما به نیروی  های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می کنند چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از قدرت و صلابت  نیروهای مسلح ما  به وحشت افتاده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه  در جهان نیروی های مسلح و ارتش های کلاسیک  از نظر نوع تعلیمات نظامی  و سلسه  مراتب و شکل ظاهری و نوع لباس و درجات خیلی شبیه به هم هستند. گفت:  اما از نظر ماهیت تفاوت دارند و بر  هیج کس پوشیده نیست در کشورهای مختلف نیروهای های مسلح برای حفظ منافع شخصی و طبقاتی و ابزاری برای سرکوب ملت ها ست  و به آنها مزدور می گویند.

وی افزود : بر خلاف آن ارتش توحیدی در جمهوری اسلامی ایران مکتبی است که بر اساس عقیده راسخ خویش و در حمایت از مردم و مسئولین  و در  مبارزه با مستکبرین تشکیل شده است.

آیت الله عبادی  با اشاره به اینکه شهیدصیاد شیرازی، سنبل ارتش کشور ما است اظهار کرد: ارتش امروز در قلب مردم و نیرویی هدف‌مند و با بصیرت  است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:  امروزه مردم ما به نیروی  های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می کنند چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از قدرت و صلابت  نیروهای مسلح ما  به وحشت افتاده اند.

آیت الله عبادی از ابتدای انقلاب که دشمنان انقلاب اسلامی، دشمنی های خود را آغاز کردند مردم، جوانان، زنان و مردان همواره از ارتش جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و سپاه همواره در مشکلات و بحران ها در کنار مردم هستند، افزود: اینجاست که مردم برای این نیروی مسلح مکتبی هرچه سرمایه گذاری کند کم است.

  نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح در برابر همه مشکلات راه گم نمی کنند، افزود: نیروهای مسلح هم با قدردانی از این مردم شایسته کم نمی گذراند.

وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از انگیزه بالایی برای دفاع از کشور برخوردار است،  گفت: امروز۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در جای جای ایران اسلامی رژه نیروهای مسلح برپاست و این در حالی است که در استانهای گرفتار سیل، این نیروها در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

امیر سرتیپ دو م ستاد ارسلان پرویز فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در مراسم روز ارتش گفت: دولت امریکا صلاحیت ندارد یک نهاد برامده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند

وی با اشاره به اینکه فرزندان ارتش همواره به ارزش های اسلامی پایبند هستند افزود: سپاه برامده از متن ملت ایران و یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش بوده است و خواهد بود.

امیر سرتیپ دو م ستاد ارسلان پرویز ادامه داد : هرچند پیام جمهوری اسلامی برای کشورهای همسایه صلح دوستی است اما ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین بوده اند و در برابر دشمنان و معاندان همانند خاری در چشم و بنیانی مستحکم است .

فرمانده ارشد نظامی آجا گفت: مجموعه نیروهای ارتش به همراه ملت غیور ایران اسلامی اقدام ننگین و تروریست خواندن سپاه را محکوم می کنیم .

انتهای پیام / ط آ

صیاد شیرازی سنبل ارتش کشور

برچسب ها: ارتش ، سپاه پاسدارن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.