با درگذشت ۱۱ نفر دیگر تعداد جانباختگان کرونا در استان بوشهر به هزار و ۸۳۴ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: اکنون ۵۷۴ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸۰ نفر به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: اکنون ۵۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که ۲۵ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه ۱۱ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‎اند، اعلام کرد: ۳ مرد ۸۶، ۶۵ و ۵۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، فشارخون و دیابت، ۳ مرد ۸۶، ۵۲ و ۳۶ ساله بدون سابقه بیماری، ۳ زن ۷۲، ۷۱ و ۵۰ ساله با سابقه بیماری ریوی، فشارخون و دیابت و ۲ زن ۶۸ و ۲۹ ساله بدون سابقه بیماری قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر هستند.


بیشتر بخوانید


او همچنین گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۸ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بوده‎اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۱ هزار و ۶۱۵ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۸۳۴ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.