معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد و افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: من افتخارآفرینی ورزشکاران را در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به همه تبریک می‌گویم. همان طور که پیش بینی می‌شد، ما شاهد درخشش و کسب مدال توسط ورزشکاران اعزامی بودیم. ما توانستیم در رشته‌های مختلف ورزشی مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم. پارالمپیک ایران در طی ۴ دهه گذشته با یک برنامه ریزی خوب توانست شرایط را برای ورزش قهرمانی معلولان فراهم کند و استعداد‌های این ورزشکاران عزیز را در میادین بین المللی به نمایش بگذارد.

او افزود: ما امیدوار هستیم که کاروان پارالمپیکی کشورمان در روز‌های پایانی عناوین بیشتری کسب کند. برای تشویق و قدردانی از ورزشکاران عزیز پارالمپیکی، پاداش‌های پای سکوی این بزرگواران به حساب آن‌ها واریز شده است.

او ادامه داد: طبق روال سال‌ها و دوره‌های گذشته، مراسمی برای تجلیل از مربیان و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با حضور ریاست محترم جمهور برگزار می‌شود و ان شاءالله که بتوانند در دوره‌های بعدی با شور و نشاط فراوانی حضور پیدا کنند.

او در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: همیشه حمایت‌های کاملی از ورزشکاران پارالمپیکی و ورزش قهرمانی انجام شده است. با مصوبه مجلس شورای اسلامی، کمیته ملی پارالمپیک مستقل و همین استقلال باعث شد جایگاه اعتباری و بودجه‌ای این کمیته ارتقا پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.