نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین با اشاره به اهمیت توجه به حقوق زندانیان، بر لزوم اندیشیدن و اجرای راهکار‌هایی برای افزایش سرانه فیزیکی زندان‌ها از طریق کاهش جمعیت کیفری و احداث زندان‌های جدید، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فروردین، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در حاشیه بازدید از زندان شهرستان فیروزآباد که با همراهی فرماندار و رئیس دادگستری آن شهرستان انجام شد، تاکید کرد: با هدف تکریم و رعایت حقوق شهروندی زندانیان، افزایش سرانه فیزیکی زندان ضرورت دارد و این مهم با ساخت زندان جدید و تکمیل پروژه انجام خواهد شد.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس و کارکنان زندان فیروزآباد، گفت: قدم‌های خوبی در موضوع خدمت به زندانیان برداشته شده به طوری که رضایت تمام زندانیان را به دنبال داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین ابراز امیدواری کرد که شرایط جامعه به گونه‌ای رقم بخورد که جمعیت زندان‌ها کاهش پیدا کند.

فرماندار فیروزآباد هم خطاب به زندانیان گفت: ضمن یادگیری آموزش حرفه و فنون مختلف، دوران تحمل مجازات باید فرصت مناسبی برای خودسازی نفس باشد تا پس از آزادی، فردی مفید برای خانواده و جامعه باشید.

رحیم بازیاری، رئیس زندان فیروزآباد نیز در حاشیه این بازدید به بیان عملکرد یکساله زندان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

او بیان کرد: اصلاح و تربیت نادمین و تکریم حقوق شهروندی آنان یکی از اولویت‌های خدمتی است و همکاران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زندانیان هستند.

دادستان و رئیس دادگستری هم در حاشیه بازدید به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و مباحث قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان این دیدار، اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در محل پروژه زندان جدید فیروزآباد، موانع و مشکلات را بررسی و ضمن دیدار با پیمانکار جهت رفع موانع در تسریع تکمیل پروژه قول مساعدت دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.