مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام یک میلیون و ۴۰ هزار دانش آموز استان در سامانه ملی سناد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قطعی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با حدود ۳۰ هزار دانش آموز جدید بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در استان داشته باشیم.

او افزود: ادامه ثبت نام در مدارس، سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه به شکل عادی در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص کم و کیف آغاز سال تحصیلی جدید ادامه داد: هنوز تعیین تکلیفی در خصوص حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده، اما آنچه قطعی است پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش در نحوه برگزاری کلاسهاست.

خدابنده بیان کرد: از زمان آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ۱۳۲ مورد شکایت درخصوص روند ثبت نام دریافت و تمامی آن‌ها رسیدگی شده است و مکانیسم برخورد با تخلفات ثبت نام در مدارس همانند گذشته و به صورت قاطعانه است.

او در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان تصریح کرد: هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی در سطح وزارتخانه انجام نشده است و هرگونه ابلاغ و اعلامی در این رابطه را مجری خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: تا کنون بیش از ۷۵ هزار معلم استان دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده اند و از دیروز برای دریافت دوز دوم در حال مراجعه هستند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.