کرونا ۶ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۶ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار جانباختگان این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد به ٨٦٠ نفر افزایش یافت.

یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۶۱۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری، که ۲۷۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۹ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۲ هزار و ۴۹۰نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از هزار و ۲۶ نمونه PCR دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده است.

یزدان‌پناه افزود: همچنین از ۶۷۹ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و دنا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی یاسوج روند افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: اگر رعایت کامل محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام نگیرد طی هفته‌های آینده شاهد مرگ و میر‌های فراوانی در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.