مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان:

بودجه ذوب‌آهن یک‌چهارم سایر رقیبان است / نگاهمان به رتبه‌های بالایی جدول است

مجتبی فریدونی گفت: بودجه ما یک چهارم تیم‌هایی‌ است که از آن‌ها به‌عنوان تیم‌های صنعتی یاد می‌شود، ما وارد بازی‌های نقل‌وانتقالاتی و ارقام نجومی نشدیم.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید ذوب‌آهن برای فصل جدید در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص این انتخاب گفت: آقای تارتار سرمربی خوش‌نامی است، چه از لحاظ فنی و چه اخلاقی هرکجا که بوده نتایج خوبی کسب کرده است. او یکی از معدود مربیانی بود که تمامی اعضای هیئت‌مدیره کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن روی انتخابش اتفاق‌نظر داشتند.

او در ادامه افزود: سوابق تارتار هم نشان می‌دهد در تیم‌هایی که حضور داشته باوجود بودجه و امکانات کمتر نسبت به ذوب‌آهن نتایج خوبی به‌دست آورده، در نتیجه با همین دیدگاه تارتار انتخاب شد تا این فصل در شرایط بهتری قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه تمامی بازیکنان این تیم با نظر مستقیم تارتار جذب شدند خاطرنشان کرد: طبق لیستی که تارتار به ما داده بود و با نظر مستقیم او از همان روز اولِ نقل و انتقالات شروع به جذب بازیکن کردیم و طی دو روز اول ۹ بازیکن جدید جذب کردیم و ۸۰ درصد اهداف نقل‌وانتقالاتی‌مان را انجام دادیم، لازم است این نکته را هم متذکر شوم که هیچ بازیکن سفارشی به تیم جذب و حتی پیشنهاد هم نشد.

فریدونی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن قانون سقف قرارداد تیم‌های صنعتی در نقل‌وانتقالات را رعایت کرده یا خیر گفت: ما جزو تیم‌های صنعتی که سازمان‌لیگ می‌گوید نیستیم، بودجه‌ای که برخی تیم‌ها دارند ما اصلا نداریم، بودجه ما یک چهارم تیم‌هایی‌ست که از آن‌ها به‌عنوان تیم‌های صنعتی یاد می‌شود؛ ضمن اینکه در کنار محدودیت خودمان نیز نمی‌خواستیم ارقام کلان پیشنهاد بدهیم.

او ادامه داد:، زیرا این قیمت‌هایی که امروز در بازار نقل‌وانتقالات گفته می‌شود هیچ منطقی ندارد. این افزایش قیمت‌ها هیچ متر و معیاری ندارد ما نیز وارد این بازی‌ها نشدیم و اکثر قرارداد‌ها با قیمت منطقی بسته شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از اقدام مثبت باشگاه در تعیین ارقام و مبالغ قرارداد‌ها گفت و اظهار داشت: امسال همچنین مبلغ ثابتی برای قرارداد‌ها تعیین نکردیم که پرداخت قرارداد‌ها تاثیری در جایگاه تیم نداشته باشد. یک مبلغ ثابت مشخص کردیم و دیگر آپشن‌ها به نوع عملکرد و تعداد بازی بازیکنان بستگی دارد و این باعث می‌شود بازیکنان بیشتر تلاش کنند و انگیزه داشته باشند تا وارد ترکیب اصلی شوند و بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارند.

او درباره اینکه ذوب‌آهن در فصل جدید برای آسیا می‌جنگد عنوان کرد: همه از شرایط ذوب‌آهن در دو فصل اخیر باخبرند که وضعیت خوبی نداشته، باتوجه به محدودیت‌هایی که داشته‌ایم نمی‌توانیم اهداف بزرگی داشته باشیم، ولی تلاشمان این است بهترین روزهای‌مان را سپری کنیم و جزو بالانشینان باشیم.

فریدونی در پایان گفت: ما دیگر به سقوط نکردن فکر هم نمی‌کنیم، آن شرایط در دو فصل گذشته خاص بوده و امسال نگاهمان به جایگاه‌های بالای جدول است تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.