باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با نظر هیئت‌مدیره و سرمربی تیم فوتبال خود اعضای جدید کادر سرپرستی و فنی‌ خود را انتخاب کرد.

محمدمهدی رمضانی مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از انتخاب کادر سرپرستی و فنی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن خبر داد و گفت: باشگاه ذوب آهن محمود یزدخواستی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد. محمود یزدخواستی پس از نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره رسما قرارداد خود را با این باشگاه امضاء کرد.

او درباره کادرفنی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن، افزود: همچنین مهدی تارتار دستیاران خود را برای نشستن بر روی نیمکت ذوب آهن معرفی کرد، کادر جدید تیم فوتبال ذوب آهن صبح امروز قرارداد خود را با این باشگاه رسما امضاء کردند.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: بر این اساس، حسین پاشایی، حسین معمار، حسین اینانلو (مربی دروازه بان)، امیر جمالی و محمد صلصالی کادر فنی سبزپوشان اصفهانی را برای لیگ جدید حرفه‌ای فوتبال ایران تشکیل خواهند داد. همچنین یک مربی بدنساز نیز با نظر تارتار به جمع گاندو‌ها افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن برای فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال ایران از عصر امروز در محل تمرین اختصاصی‌ این تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.