اپل سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را خرید

اپل سرویس پخش موسیقی Primephonic را خریده و قصد دارد یک برنامه موسیقی کلاسیک راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، اخیرا شرکت اپل از خرید سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic خبر داده و اعلام کرده است که محتوای آن برای بهبود تجربه موسیقی اپل برای طرفداران سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با اضافه شدن پرایمفونیک، Apple Music تجربه موسیقی کلاسیک مشترکان را با لیست پخش Primephonic و محتوای صوتی منحصر به فرد به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

گفته می‌شود در بخش "کلاسیک" Apple Music کاربران به زودی بهترین ویژگی‌های Primephonic را دریافت خواهند کرد، مانند مرور و جستجوی بهتر توسط آهنگساز یا مجموعه، فراداده‌های غنی شده موسیقی کلاسیک در برنامه و موارد دیگر.

توماس استفنز، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Primephonic در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپل با آوردن موسیقی کلاسیک به جریان اصلی "تحولی عظیم برای صنعت موسیقی کلاسیک" را رقم زد. البته برنامه و وب سایت Primephonic قرار است یک هفته دیگر در تاریخ ۷ سپتامبر حذف شوند.

اپل سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را خرید

راه اندازی برنامه اختصاصی موسیقی کلاسیک اپل در سال ۲۰۲۲

سال آینده، Primephonic به عنوان یک برنامه کاملاً جدید موسیقی کلاسیک توسط اپل جان تازه‌ای خواهد گرفت، که احتمالاً فقط در iDevices مانند iPhone و iPad در دسترس خواهد بود و برنامه ریزی شده است که رابط کاربری کلاسیک Primephonic را با ویژگی‌ها و تغییرات جدید ترکیب کند.

تا آن زمان، طرفداران موسیقی کلاسیک که در حال حاضر مشترک پرایمفونیک هستند می‌توانند شش ماه از سرویس موسیقی اپل به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

پرایمفونیک در بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما به عنوان یک استارتاپ فقط کلاسیک، نمی‌توانیم به اکثر شنوندگان کلاسیک جهانی برسیم، به ویژه آن‌هایی که به بسیاری از ژانر‌های موسیقی دیگر را نیز گوش می‌دهند؛ بنابراین نتیجه گرفتیم که برای رسیدن به نقطه ایده آل، باید با یک جریان اصلی همکاری کنیم. سرویسی که همه ژانر‌های موسیقی را در بر می‌گیرد و همچنین عشق ما به موسیقی کلاسیک را به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین ما خوشحالیم که در ماموریت خود گامی بزرگ و رو به جلو بر می‌داریم - Primephonic در حال پیوستن به Apple Music است! "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.