ارائه خدمات رایگان برای تعمیر آیفون‌ های ۱۲ معیوب

شرکت اپل اعلام کرد که سرویس جدید و رایگانی را برای تعمیرات آیفون‌ های ۱۲ که دچار مشکل در بلندگو شده اند ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الفرات نیوز؛ شرکت اپل یک سرویس جدید برای کاربران گوشی‌های iPhone 12 و iPhone 12 Pro که با بلندگو‌های دستگاه خود مشکل دارند، راه اندازی کرده است. این شرکت اعلام کرد: "مشکلات صوتی که در دو مدل از آیفون‌های سری ۱۲ به وجود آمده ممکن است به دلیل وجود قطعه‌ای باشد که گیرنده را خراب می‌کند و مشکلات صوتی به وجود می‌آورد. " این اولین برنامه خدمات برای مجموعه iPhone 12 است.


بیشتر بخوانید


همه مدل‌های سری ۱۲ مشکل ندارند

به گفته اپل، این مشکل در درصد بسیار کمی از دستگاه‌های iPhone 12 و iPhone 12 Pro تولید شده بین اکتبر ۲۰۲۰ و آوریل ۲۰۲۱ را شامل می‌شود، اپل گفته کاربران هنگامی می‌توانند از این سرویس جدید استفاده کنند که صدا در هنگام دریافت و برقراری تماس منتقل نشود و برای مشکلات دیگر نمی‌توان از این سرویس استفاده کرد.

به تازگی یک سند پشتیبانی منتشر شده که در آن آمده: " اپل تشخیص داده است که درصد بسیار کمی از دستگاه‌های iPhone 12 و iPhone 12 Pro به دلیل وجود قطعه‌ای که ممکن است در واحد گیرنده خراب شود، مشکلات صوتی را تجربه کنند. دستگاه‌های آسیب دیده بین اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ تولید شده اند. "

تصویر آیفون‌ ۱۲

این سرویس رایگان و جدید فقط برای دارندگان iPhone 12 و iPhone 12 Pro است، نه iPhone 12 mini یا iPhone 12 Pro Max. اپل تأیید کرده است که هریک از ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل موظف هستند دستگاه‌های آسیب دیده مشتریان را به صورت رایگان تعمیر کنند.

تصویر آیفون‌ ۱۲

گفتنی است که اپل اعلام کرد اگر iPhone 12 یا iPhone 12 Pro کاربری دارای هرگونه مشکل دیگری باشد که مانع تعمیرات بشود از جمله خرابی یا شکستگی صفحه نمایش یا خرابی‌های دیگر باید قبل از سپردن گوشی برای استفاده از سیستم تعمیر بلندگو، تعمیر بشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.