مدیر بنیاد علوی قصرقند گفت:۱۲پروژه بنیاد علوی قصرقند در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

بختیاری، مدیر بنیاد علوی قصرقند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:به مناسبت هفته دولت ۱۲ پروژه مشارکتی نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی قصرقند در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

بختیاری ادامه داد: با توجه به اوامرو فرمایشات رهبری در امر محرومیت زدایی و کمک به توسعه و عمران، نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی، در قصرقند مستقر شده و در زمینه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی شهرستان مشغول به کار هستند.

بختیاری گفت: از این ۱۲ پروژه مشارکتی بنیاد علوی، با توجه به نیاز بازسازی قنات‌های منطقه که از منابع اصلی آب کشاورزی هستند، مرمت و بازسازی قنات‌های دزبن، توکل، سرهستگ، شادیگور با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان با میزان مشارکت دو میلیارد و دویست و پنجاه و پنج میلیون ریال از مجموع چهار میلیارد و پانصد و ده میلیون ریال به اتمام و بهره برداری رسیده است.

وی افزود در این هفته در قسمت احیا فرهنگ ورزش و سلامت با توجه به نبود زمین‌های استاندارد ورزشی، ۲ زمین چمن مصنوعی هیت و بگ با میزان مشارکت ۱۲ میلیارد ریال از مجموع ۱۸ میلیارد ریال با همکاری سازمان ورزش و جوانان شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: در بحث احداث مسکن، با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در ساخت مسکن ویژه کمیته امداد مشارکت شد که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

مهندس بختیاری عنوان داشت: در مورد رفع مشکلات آبی منطقه از دیگر پروژه‌های مشارکتی بنیاد علوی قصرقند، احداث کانال‌های کشاورزی با ۵۰ درصد مشارکت با اعتبار ۲ میلیارد ریال، احیا و مرمت بندسار‌ها با مشارکت ۱۰۰ درصدی اعتبار آن به میزان دومیلیارد و پانصد میلیون ریال با مشارکت جهاد کشاورزی و پروژه آبرسانی محلات دلشادی با مشارکت ۲۰ درصدی با اعتبار ۸ میلیارد ریال و همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان افتتاح شد.

مدیر بنیاد علوی قصرقند گفت: در زمینه برق، که یکی از اصلی‌ترین معضلات مردم منطقه است، بنیاد در پروژه تبدیل شبکه سیمی با کابل خودنگهدار با اعتبار ۵ میلیارد ریالی با اداره برق شهرستان مشارکت کرده و در پروژه روشنایی میادین سطح شهر قصرقند و بلوار شهید سلیمانی به همراه ایجاد مبلمان شهری با اعتبار ۲ میلیارد ریالی مشارکت ۵۰ درصدی با شهرداری قصرقند داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.