دو واحد صنعتی در زمینه تولید تیوب خودرو‌ و تولید انواع سازه‌های فلزی در شهرک شکوهیه قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دو واحد صنعتی در زمینه تولید تیوب خودرو‌های سبک و سنگین و تولید انواع سازه‌های فلزی امروز سه شنبه نهم شهریورماه با حضور استاندار در شهرک شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

کلانتر،مدیر عامل واحد تولیدی انواع تیوب با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای بهره برداری از خط تولید جدید شرکت گفت: با راه اندازی این خط، تولید این شرکت به ۳۰ هزار حلقه تیوب در سال افزایش یافته است.

او با بیان این که این واحد تولید انواع تیوب خودرو‌های سبک و سنگین را انجام می‌دهد، افزود: با راه اندازی خط تولید جدید برای ۸۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

او با تاکید بر این که در کنار سایر تولید کنندگان تیوب، ایران را از واردات انواع تیوب بی نیاز کرده ایم و حتی مازاد ۳۰ درصدی تولید در کشور را داریم ،افزود: واردات بی رویه مانع بزرگی است که در صورت ادامه داشتن می‌تواند ادامه فعالیت تولید کنندگان تیوب انواع خودرو‌های سواری سبک و سنگین را در کشور با مشکل مواجه کند.

امروز همچنین طرح توسعه واحد تولیدی انواع سازه ها‌ی فلزی صنعتی و غیر صنعتی  در شهرک شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

موحد، مدیر تولید این واحد صنعتی با اشاره به هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه این واحد گفت: ظرفیت تولید این واحد صنعتی سالانه تولید ۲۸ هزار تن انواع سازه‌های فلزی است که زمینه اشتغال ۷۵ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.