فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: خودروی حامل پنج تن مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی و دامپزشکی در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ محمدباقر سلگی ,فرمانده انتظامی شهرستان ملایر  اظهار کرد: ماموران پاسگاه جوزان شهرستان ملایر هنگام گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار قطعه مرغ زنده غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به وزن پنج تن که ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد دست افراد سودجو و عامل اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی را قطع کند که به همین منظور از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از چنین مواردی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 سلگی همچنین در ادامه از کشف دام فاقد مجوز در ملایر خبر داد وافزود: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

او گفت:در بازرسی از این خودرو، هفت راس گاو فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با افراد فرصت طلبی که بدون مجوز بهداشتی و قانونی اقدام به انتقال احشام می‌کنند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار دارد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار