مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸ روستای دیگر در استان از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: هشت روستای دیگر استان با ۱۲۴ خانوار در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، باشت و چرام از نعمت برق پایدار بهره‌مند شدند.

معتمدی زاده با بیان اینکه اجرای طرح برق رسانی به این روستا‌ها از مهرماه پارسال آغاز شد افزود: روستا‌های بن ریز زی زی لوداب، ره جوجق تله زار روه مارگون، چرخ مورشله دیلگون، سپیدار و دم دیلگون سپیدار در شهرستان بویراحمد، ده چاتی و ازجونک در شهرستان چرام، مرزنگون در شهرستان باشت و لااسپید در شهرستان کهگیلویه، روستا‌هایی هستند که اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

او اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این روستا‌ها را بیش از ۹۷ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: برای برق رسانی به این ۸ روستا ۲۷ کیلومتر شبکه‌های برق رسانی اجرا و ۲۷ دستگاه ترانسفورماتور نیز احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان پراکندگی، سخت گذری، معارضات محلی و دور بودن از شبکه‌های برق رسانی را از مهمترین مشکلات برای احداث شبکه‌های برق برای روستا‌های جدید در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.