معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۳ تیم نظارتی اقدامات ناوگان عمومی مسافربری استان را در زمینه کرونا کنترل می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،میثم قدمی،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  اظهار کرد: به دلیل طولانی شدن شیوع ویروس کرونا تحمل و رعایت نکات بهداشتی کاهش یافته که در حوزه حمل و نقل نیز این مسئله رخ داده، همچنین مشکلات اقتصادی حساسیت روز‌های ابتدایی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: ۱۳ تیم گشت نظارتی به صورت ۲۴ ساعته در ترمینال ها، پلیس راه و دفاتر خدماتی حضور دارند و در این راستا سه کمیسیون تخلفات در اداره راهداری تشکیل شده است که تخلف رانندگان، شرکت‌ها و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی را بررسی می‌کنند.

قدمی با اشاره به انجام پیش از موعد واکسیناسیون رانندگان ناوگان عمومی مسافربری در لرستان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سامانه‌ای ایجاد شده است که قبل از صدور بلیط، کد ملی افراد را کنترل می‌کند و در صورتی که به تازگی تست کرونای آن‌ها مثبت شده باشد، بلیط صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های برتر در زمینه نظارت ناوگان حمل و نقل عمومی است افزود: مردم باید اداره حمل و نقل و راهداری را در این زمینه همراهی کنند و در صورت مشاهده تخلفات، گزارش دهند تا در سریعترین زمان پیگیری شود.

قدمی اظهار کرد: تعداد ناوگان باری لرستان ۹ هزار و ۱۶ دستگاه و ناوگان مسافربری آن یک هزار و ۱۹۴ دستگاه است، ۹۳ شرکت حمل و نقل باری و ۸۸ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.