همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت، هشت پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردتومان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، هشت پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردتومان افتتاح شد.

" جعفر طولابی" فرماندار شهرستان خرم آباد در آیین افتتاح این پروژه‌ها که در محل پل روستای پیرجد پایین برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۵۳ طرح و پروژه مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان در شهرستان خرم آباد به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به پروژه‌های بازسازی سیل فروردین ۹۸ در خرم آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه در جریان سیل خسارات زیادی به راه‌ها و ابنیه فنی محور‌های اصلی و روستایی شهرستان وارد شد با پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه بازسازی موفق شدیم با اعتبارات ستاد بحران ۵۰ پروژه شهری و روستایی را با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰درصد به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار