همزمان با هفته دولت، هشت طرح کارآفرینی در استان یزد افتتاح و ۷۱ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، همزمان با هفته دولت به صورت ویدیوکنفرانس، هشت طرح کارآفرینی در استان یزد با ۵۹ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۷۱ فرصت شغلی  ایجاد شد که یکی از این طرح‌ها با ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی امید و ۱۴ فرصت شغلی در شهرستان میبد بود. 

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور گفت: حمایت‌های فرماندار و آیت الله اعرافی امام جمعه میبد همیشه موجب رونق فعالیت‌های صندوق بوده است.

او با بیان اینکه ایده اولیه انتخاب مدیر منطقه ای، استقرار همکاران ما در مناطق کمتر توسعه یافته با هدف شناخت ظرفیت‌های این مناطق است گفت: مدیریت منطقه‌ای یزد و کرمان در میبد مستقر خواهد بود و به این ترتیب هدف ما در توسعه مناطق کمتر برخوردار برآورده می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: انعقاد تفاهم نامه‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی می‌تواند به توسعه هر منطقه کمک شایانی بکند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان یزد نیز گفت: صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر وضعیت نسبی و رقابتی هر شهرستان طرح‌هایی را که بازار محور است و می‌تواند اشتغال مولد ایجاد کند، شناسایی و حمایت می‌کند.

شهبازی گفت: طرح تولید رول نایلون با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد که برای ۱۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار