مسئول بسیج سازندگی شهرستان تفت از آغاز ساخت کارگاه خیاطی با هزینه‌ای بیش از ۶۵۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهشیری مسئول بسیج سازندگی شهرستان تفت گفت: میزان قابل توجهی از هزینه ساخت کارگاه خیاطی بسیج در این شهرستان از سوی بسیج سازندگی استان یزد تأمین شده است.

دهشیری ادامه داد: برآورد ساخت این کارگاه خیاطی بیش از ۶۵۰ میلیون تومان است که نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان آن را بسیج سازندگی تقبل کرده است. همچنین زمین این کارگاه از سوی سپاه فراهم شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج تفت گفت: ساخت این کارگاه برای اشتغال زایی، اشتیاق زیادی در بین خیرین و سایر دستگاه‌های اداری ایجاد کرده است.

دهشیری اضافه کرد: کارخانجات و سنگ بری‌های شهرستان تفت وعده‌هایی برای مشارکت در ساخت این کارگاه داده اند، همچنین تعدادی از گروه‌های جهادی برای تامین نیروی انسانی اعلام آمادگی کرده اند.

او افزود: این کارگاه خیاطی به طور مستقیم برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال می کند که تمام افراد برای کار در این کارگاه، بانوان بد سرپرست یا بی سرپرست هستند.                                                         

قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان یزد در نظر دارد، همچون سال‌های گذشته در اقتصاد مقاومتی، ایجاد و حمایت از اشتغال زایی ورود کند. از این رو برای تحقق این هدف ساخت کارگاه‌های متعدد خیاطی در سراسر استان یزد را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار