رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فرماندار شهرستان کنارک از طرح‌های بنیاد برکت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محمود عسکری آزاد رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک از طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در شهرستان کنارک بازدید به عمل آوردند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک  گفت: عمده فعالیت ساحل نشینان کنارک صید و صیادی و آبزی پروری و صنایع دریا محور است و سرمایه گذاری بویژه سرمایه گذاری بنیاد برکت در این شهرستان می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای کسب و کار ایجاد کند.

وی تعداد طرح‌های اشتغالزایی مستقر شده در شهرستان کنارک را ۹۶ طرح عنوان کرد و افزود: با مشارکت بنیاد برکت میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها ۱۱۰ میلیارد ریال می‌باشد که بیشتر طرح‌ها در زمینه‌ی صید و صیادی است.

یوسفی تصریح کرد: ایجاد این طرح‌ها زمینه‌ی اشتغال تعداد ۲۸۸ نفر را در شهرستان کنارک فراهم نموده است.

وی در پایان افزود: شهرستان کنارک با دارا بودن ۳ اسکله‌ی مهم صیادی از جمله اسکله کنارک، پزم و تنگ و وجود شهرک صنعتی فعال در زمینه‌ی تولید انواع کنسرو ماهی و صنایع دریا محور، دارای پتانسیل بالایی در زمینه‌ی اشتغال در این بخش هاست و در زمینه کشاورزی نیز پتانسیل کم نظیری دارد و انشاالله با همکاری و مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد برکت از این پتانسیل در راستای محرومیت زدایی استفاده بهینه صورت پذیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار