طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

طرح ایمنی مسافران نوروزی هلال احمرسیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این طرح ۴۰ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۱۰ خیمه نماز، ۶ فضای دوستدار کودک در سطح استان مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

رسول راشکی ادامه داد: چهار تیم خواهران امدادگر در شهرستان‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر و کنارک آمادگی لازم برای امداد رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

وی افزود: چرخ بال جمعیت هلال احمر و تیم امداد هوایی با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان در زاهدان و چابهار مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کمپین بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) میثاق نامه‌ای بین جمعیت و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

وی با اشاره به ظرفیت تیم‌های کوهستان هلال احمر افزود: در سیستان و بلوچستان قوی‌ترین تیم امداد و نجات کوهستان را داریم که با تجهیزات پیشرفته در حوادث احتمالی به محل حادثه اعزام و امدادرسانی را انجام می‌دهند.

راشکی اظهار داشت: همچنین تیم امداد و نجات دریایی در سواحل کنارک و چابهار مستقر هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی امدادرسانی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

طرح ایمنی مسافران نوروزی هلال احمرسیستان و بلوچستان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار