فرماندار اندیکا گفت: تامین علوفه و سوخت مورد نیاز عشایر، از جمله نفت سفید، کپسول گاز مایع و تامین آرد از دغدغه‌های جامعه عشایری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوذری فرماندار اندیکا با اشاره به نزدیک شدن زمان کوچ وبازگشت عشایر به خوزستان گفت: ضرورت داشت نشست شورای عشایری پیرامون موضوع فوق برگزار شود تا هماهنگی‌های لازم جهت استقبال وآمادگی خدمات رسانی درخور و شان عشایر صورت پذیرد.

او افود: امکانات و تمهیدات لازم جهت حضور عشایر در اندیکا باید مهیا شود و تامین علوفه و سوخت مورد نیاز عشایر، از جمله نفت سفید، کپسول گاز مایع، تامین آرد و .. از دیگر دغدغه‌های جامعه عشایری است که باید در دستور کار قرارگیرد.

حسین درویشی رئیس امورعشایر اندیکا بیان داشت: در ایام کوچ برخی خانوار‌های عشایری که ازاستان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری، به استان خوزستان کوچ می‌کنند از اندیکا به عنوان میان بند و استقرار گاه موقت استفاده کرده وبعد به سوی مقصد در شهر‌های دیگر، مانند مسجدسلیمان، لالی ودیگر دشت‌های استان می‌روند آماری بسیار فراتر است.

او افزود: ه امکانات بیشتر در حوزه‌های مختلف عشایری فراهم شود تا خدمات رسانی به مردم نیز به نحو مطلوب‌تری انجام شود و معضلات جامعه عشایری بسیار گسترده است، که جهت رفع این معضلات نیازمند است تقسیم کاری میان دستگاه‌های اجرایی انجام شود تا نسبت به رسیدگی و حل مشکلات عشایر اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.