رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوئین زهرا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خط‌کشی به طول ۴۰کیلومتر در راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هادی دودانگه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوئین زهرا افزود: طی این مدت ۱۰ کیلومتر از راه‌های اصلی حوزه استحفاظی شهرستان بوئین‌ زهرا بهسازی و روکش آسفالت شده است.

دودانگه اضافه کرد: در حوزه راه‌های روستایی ۱۰ کیلومتر از راه‌ها روکش آسفالت و ۵۰ کیلومتر از راه‌های خاکی نیز تسطیح شدند.

او ادامه داد: اصلاح ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح و اصلاح شیب شانه راه به طول ۱۰۰ کیلومتر، برخورد با دستفروشان حاشیه راه‌ها به تعداد ۱۵ مورد، تنقیه و اصلاح خاکریز ۲۵ دهانه پل ها، احداث کولاک‌گیر به طول ۴ کیلومتر، ۵ کیلومتر شانه‌سازی راه‌ها با استفاده از ۱۵ هزار متر مکعب مصالح، مصرف ۲۰۰ تن آسفالت گرم جهت لکه‌گیری راه ها، تسطیح و اصلاح شیب شانه راه‌ها به طول ۱۰۰ کیلومتر از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است.

دودانگه، نظارت و کنترل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را نیز یکی از فعالیت‌های مستمر در این اداره عنوان کرد و گفت: طی این مدت در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدمت رسانی به مسافران ۳۵ بازدید از این مجتمع‌ها در شهرستان انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوئین‌ زهرا، انجام ۱۰۰ بازدید از دفاتر باربری و مسافربری و کنترل هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان مسافر و کالا را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار