مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید قزوین از آغاز به کار یک واحد تولیدی با پرداخت ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در روستای نجم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمود نصرتی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: با پرداخت ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات یک واحد تولیدی پوشاک در روستای نجم آباد آغاز به کار کرد.

نصرتی افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

نصرتی افزود: این صندوق در یک سال اخیر ۳۴۸ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال به هزار و ۱۴۷ نفر در زمینه‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرده است.

به گفته نصرتی، از مجموع تسهیلات پرداخت شده، یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به ۳۱ نفر در زمینه مشاغل خانگی، ۶۷ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال به ۲۴۳ نفر در زمینه‌های خویش فرمایی و کارفرمایی، ۱۶۳ میلیارد و ۶۹۰ تسهیلات به ۱۴۵ نفر در زمینه اشتغال روستایی، ۱۱۶ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به ۷۲۸ نفر در سایر سطوح تسهیلاتی بوده است.

وی اضافه کرد: در یک سال اخیر با تسهیلات پرداخت شده برای ۵۰۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: هم اکنون تعداد ۹ طرح کارفرمایی به میزان ۲۲۷ میلیارد ریال در حال بررسی در کمیته اعتباری است که با تصویب و بهره برداری از طرح‌های مزبور موجب اشتغال ۱۵۷ نفر از جویندگان کار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.