مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:تاکنون به صاحبان هزار و ۹۶۹ طرح اشتغال روستایی در استان ۲۷۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه تاکنون به صاحبان هزار و ۹۶۹ طرح اشتغال روستایی در استان ۲۷۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این میزان پرونده و تسهیلات پرداخت شده برای چهار هزار و ۳۴۱ نفر در سطح روستا‌ها و مناطق محروم و آسیب پذیر استان اشتغالزایی به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به منظور رونق بخشی به مشاغل روستایی و تحول در اقتصاد مناطق محروم و کم برخوردار و کمک به اشتغالزایی در سطح روستا‌ها از سال ۹۶ در استان آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

گروسی خاطرنشان کرد: این تسهیلات ارزان قیمت با نرخ بهره چهار درصد و تنفس یکساله در بازپرداخت اقساط به متقاضیان پرداخت می‌شود و میزان پرداخت تسهیلات نیز بستگی به طرح دارد و تا ۱۵ میلیارد تومان قابل پرداخت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: بانک‌های توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و کشاورزی استان تاکنون بیشترین پرداخت تسهیلات را در این طرح داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.