مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر رضا دانش پژوه نویسنده مطرح استان با نام «سرزمین» به مرحله نهایی اولین دوره رویداد ملی فیلمنامه نویسی راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۱۰ اثر در قالب ایده و طرح از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ملی فیلمنامه نویسی ارسال شد. 

پیرسبزی افزود: پس از بررسی و ارزیابی از سوی هیأت داوران ۳۵ اثر برای شرکت در مرحله نهایی این رویداد ملی انتخاب و معرفی شده است.  

او بیان کرد: نویسندگان حرفه ای و علاقمندان به نویسندگی از سراسر کشور در هر ۲ بخش  مردان و زنان در این رویداد ملی شرکت کرده اند. 

پیرسبزی عنوان کرد: نخستین دوره رویداد ملی فیلمنامه نویسی «صاحب قلم» با موضوع «رویای ایرانی» و در هفت محور برگزار شده است. 

او ابراز داشت: محورهای این رویداد ملی شامل «رویای ایرانی و انقلاب اسلامی»، «رویای ایرانی و خانواده»، «رویای ایرانی و کودک و نوجوان»، «رویای ایرانی و پیشرفت اقتصادی»، «رویای ایرانی و عدالت اجتماعی»، «رویای ایرانی و پیشرفت علمی» و «رویای ایرانی و قهرمانان آینده» است. 

پیرسبزی گفت: «صاحب قلم» یک رویداد ملی خلاقانه و نوین است که بر اساس آن نویسندگان حرفه ای و علاقمندان به نویسندگی از سراسر کشور برای نگارش فیلمنامه متناسب با سفارش های تعریف شده در سیما فیلم فراخوان به همکاری می‌ شوند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.