استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقای سطح امنیت و جلوگیری از سرقت در دستگاه‌های اجرایی باید بحث ارتقای ارتفاع حصار ادارات، نصب دوربین مداربسته و خرید سایر تجهیزات حفاظتی و امنیتی در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کمیسیون پیشگیری از سرقت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سرقت در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، اظهار کرد: مدیران ادارات باید بخشی از اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز دستگاه خود را به مسائل امنیتی و حفاظتی اختصاص بدهند.

او افزود: برای ارتقای سطح امنیت و جلوگیری از سرقت در دستگاه‌های اجرایی باید بحث ارتقای ارتفاع حصار ادارات، نصب دوربین مداربسته و خرید سایر تجهیزات حفاظتی و امنیتی با هماهنگی حراست برای تقویت امنیت در دستور کار قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


عباسی با اشاره به لزوم پایش تصویری در گلوگاه‌های شهرستان‌ها و محله‌های پرخطر برای افزایش سطح امنیت اضافه کرد: جهت تعمیر و تجهیز دوربین‌های پایش تصویر نیازمند تخصیص منابع هستیم، به منظور تخصیص اعتبار به دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مطرح و مصوب شود تا بتوان اعتبار لازم را اختصاص داد.

او ادامه داد: همچنین دستگاه‌های اجرایی برای تامین اعتبار برای تعمیر و تجهیز دوربین‌های پایش تصویر می‌توانند با وزارتخانه‌های مرتبط نامه نگاری انجام دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار