کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با جوانانی که داوطلبانه در بخش‌های دشوار مشغول به فعالیت هستند دیدار و از آن‌ها تمجید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دیدار با جوانانی که داوطلبانه در مشاغل و بخش های سخت و طاقت فرسا مشغول به کار هستند، آن‌ها را قهرمانان کشور خواند و از آن‌ها قدردانی کرد.

رهبر کره شمالی ضمن این دیدار اعلام کرد کشورش از این داوطلبان جوان به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد. در گزارش‌های خبری به جزئیات بیشتری در مورد نقش این جوانان اشاره‌ای نشده است.

در ماه گذشته میلادی رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند برخی جوانان داوطلبانه در مشاغل سخت از جمله کار در معادن زغال سنگ، مزارع و پروژه‌های عظیم ساختمانی حضور پیدا می‌کنند. رهبر کره شمالی با اشاره به این داوطلبان گفت: این بزرگترین سرمایه کشور برای تحول و پیشرفت است.

بسیاری از کشور‌های جهان و نیز مجامع بین المللی منتقد وضعیت حقوق بشر در کره شمالی هستند، ولی هر بار مقامات این کشور به شدت هر گونه نقض حقوق بشر را رد می‌کنند و تحریم‌های آمریکا را دلیل اصلی مشکلات داخلی خود می‌دانند. پیونگ یانگ از سال ۲۰۰۶ به دلیل برنامه‌های موشکی و هسته‌ای خود تحت تحریم‌های سازمان ملل قرار گرفته است.

گرچه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا که با رهبر کره شمالی دیدار داشت وعده تسهیل تحریم ها علیه پیونگ یانگ را داده بود، اما در عمل هیچ کدام از تحریم های واشنگتن علیه این کشور تاکنون برداشته نشده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
به نظر میرسددربخش تولید مسکن هیچ مشکلی ندارند و مردم به خصوص جوانان براحتی میتوانند صاحب خانه شوند.
آخرین اخبار