نماینده بنیاد برکت استان قزوین از پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت در قالب اجرای طرح سحاب در شهرستان آوج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسین مهدوی زادگان نماینده بنیاد برکت استان قزوین از پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت در قالب اجرای طرح سحاب (سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت ) در شهرستان آوج خبر داد.

مهدوی زادگان افزود:هدف بنیاد برکت استان این است که تا پایان سال جاری این تسهیلات جذب و شاهد رونق اقتصادی منطقه به ویژه طرح های اقتصادی کوچک و زود بازده باشیم.

علیرضایی فرماندار شهرستان آوج  بیان داشت: با اجرای طرح سحاب در شهرستان آوج علاوه بر اشتغال زایی از مهاجرت جوانان به شهرها و مناطق دیگر پیشگیری خواهد شد.

علیرضایی افزود: شاخص های اقتصادی ارتقا یافته و مهمتر از همه اعتماد عمومی، امیدواری نسبت به آینده و احساس تعلق اجتماعی در جامعه افزایش خواهد یافت.

در این جلسه مقرر گردید نماینده بنیاد برکت طی جلسات مستمر با بخشداران نسبت به تعیین اولویت ها و فرصت های اقتصادی مناطق و نواحی مختلف شهرستان اقدام تا پس از شناسایی فعالان اقتصادی و متقاضیان تسهیلات مشاغل خرد نسبت به معرفی‌ افراد به بانک جهت دریافت تسهیلات اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار