برخی از روستاهای شهرستان لنجان برای نخستین بار در استان اصفهان به کدپستی هوشمند مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: برای نخستین بار در استان اصفهان کدپستی هوشمند در روستا‌های اُشیان، مبارک آباد و کاهریز در شهرستان لنجان با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیون تومان به مرحله اجرایی رسید.

او ادامه داد: این پروژه یک طرح زیربنایی و اطلاعاتی و معرف کلیه اطلاعات آن مکان است و دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق، تلفن، گاز، شهرداری‌ها و شهروندان تا حدی به این اطلاعات دسترسی دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: این پروژه در شهر‌ها با همکاری شهرداری و با محوریت و مدیریت ادارات پست  و در روستا‌ها نیز با همکاری دهیاری‌ها انجام می شود.

او تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه به کاهش رفت‌وآمد‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک خواهد کرد و امیدواریم دستگاه‌ها و شهروندان از این پروژه استقبال کنند تا در واقع سطح ارائه خدمات را افزایش دهیم.

درویشی عنوان کرد: این طرح از چند سال گذشته در قالب آموزش، به نیروهای اجرایی، دهیاران و عوامل شهرداری‌ها ارائه و تعریف شد و اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.