آزمون عملی رشته علوم ورزشی با حضور ۱۲۵۰ داوطلب از فرداسه شنبه به مدت ۵ روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

دلاوری مدیر اجرایی  آزمون عملی رشته علوم ورزشی در حاشیه آماده سازی محل آزمون در دانشگاه سیستان  وبلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: آزمون در روز های نهم تا سیزدهم شهریور ماه ساعت ۷ صبح با حضور ۱۲۵۰ داوطلب در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید دو وجه به حساب سازمان سنجش و پژوهشگاه علوم ورزشی پرداخت کنند .

دلاوری افزود : افرادی که در هنگام ثبت نام کنکور ، رشته علوم ورزشی را انتخاب نکرده اند یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند میتوانند در روز آزمون با ارائه برگه واریز وجه در آزمون شرکت کنند.

وی گفت: هماهنگی های لازم با دانشگاه فرهنگیان انجام شده و دانشجویان این دانشگاه نگرانی بابت تداخل این آزمون با مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نداشته باشند

دلاوری با تاکید بر اینکه آزمون با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی انجام میشود ادامه داد:خانواده های داوطلبان حتی الامکان از حضور در محل آزمون خودداری کنند .

داوطلبان در این آزمون سه مرحله معاینات پزشکی را سپری خواهند کرد و نتایج پذیرفته شدگان پس از ادغام آزمون عملی و کتبی در سایت سازمان سنجش اعلام میشود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار