همزمان با آخرین روز از هفته دولت ۳۳ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان گیلانغرب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : طرح‌های افتتاحی شامل ۱۷ طرح گازرسانی به ۱۰ روستای دهستان حومه در محور چهارمرجان با ۶۰۰ خانوار و هفت واحد صنعتی و تولیدی عمده، هفت طرح جدول گذاری و بهسازی معابر در دهستان‌های حومه، چله و دیره از توابع این شهرستان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ریال اعلام کرد.

او گفت : از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری امروز همچنین کلنگ زنی آغاز عملیات گازرسانی به ۶ روستا با ۲۵۰ خانوار در دهستان چله بخش مرکزی است که ۸۸ میلیارد ریال دارد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب افزود: تاکنون ۱۴۵ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند و هم اکنون گازرسانی به ۲۲ روستای شهرستان نیز در دست اجرا است که از امروز عملیات گاز رسانی به این روستا‌ها آغاز شده است.

او ادامه داد: کار گازرسانی به تعداد ۱۲ روستای باقیمانده در دهستان ویژنان نیز در دست مطالعه است.

بهره برداری از ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی

در آخرین روز از هفته‌ی دولت ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان‌های استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

در اسلام آبادغرب طرح آبرسانی به روستای مومه‌ای با پوشش ۳۴۰ خانوار، گازرسانی به ۴ روستا و ۱۶ واحد صنعتی فعال، طرح هادی و ساختمان اداری راه و شهرسازی افتتاح شد.

کنگاوری‌ها روبان افتتاحیه‌ ۷ طرح شامل گاز رسانی به ۹ روستا، طرح‌های آبخیزداری به طول ۶۰۰ متر، طرح هادی روستای کوچه و طرح‌های عمران شهری گودین را قیچی زدند.

در شهرستان صحنه ۳ طرح دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان معاون، واحد تولید شیرینی جات استاندارد و کارگاه جوراب بافی با اشتغال ۱۸ نفر به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۳۹۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

 کلنگ کارخانه‌ تولید چیپس میوه با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ تن میوه خشک در کنگاور و گازرسانی به ۶ روستای ۲۵۰ خانواری در گیلانغرب با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال زمین زده شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.