معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: امسال حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغالزا در استان همدان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بر تلاش بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی و معرفی طرح‌های قابل توجیه و اشتغالزا در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

او اختصاص حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغالزا در استان همدان  خبر داد و افزود: استان همدان در جذب تسهیلات روستایی از استان‌های برتر کشور است و پایان شهریور امسال پایان زمان جذب تسهیلات طرح‌های سال جهش تولید است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جذب باقیمانده این اعتبارات سریع‌تر اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: از ۱۹ هزار و ۸۰۰ شغل هدف گذاری شده برای امسال، تاکنون برای ۵ هزار و ۷۸۸ نفر شغل ایجاد شده است.

احمدتوصیفیان با اشاره به اینکه در بخش تسهیلات روستایی ۴ درصد از اعتبارات کل کشور معادل ۴۹۲ میلیارد تومان به استان همدان اختصاص یافته که بالاتر از اعتبار تخصیص یافته است، افزود: برای حفظ ۱۳ هزار و ۷۶۳ شغل آسیب دیده از کرونا هم از سهمیه ۳۹۱ میلیارد تومانی استان ۱۷۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او بیان کرد: امسال در بخش مشاغل خانگی به ازای ایجاد هر شغل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.