فرماندار شهرستان رزن از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۱ طرح در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید رضا سلامتی، فرماندار شهرستان رزن از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۱ طرح در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد  و گفت: از این میزان ۷۴ طرح  با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۷ طرح هم با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح ها برای ۶۰نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد، افزود: طرح های شاخص شهرستان رزن در حوزه بهداشت و درمان سبب ارائه خدمات رسانی بهتر از لحاظ کمی و کیفی به خصوص در شرایط بحرانی در حال حاضر شده است.

فرماندار شهرستان رزن گفت: در حوزه عمران و راه نیز طرح های راه‌سازی و روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز در کاهش تصادفات و توسعه اقتصادی شهرستان بسیار مؤثر بوده است.

سلامتی با اشاره به اینکه در سایر حوزه‌های عمرانی و اقتصادی نیز پروژه‌های شاخص باعث ایجاد اشتغال و رفاه بیشتر شهروندان می‌شود، افزود: میانگین عمر بهره‌برداری بر اساس نوع سازه متفاوت است.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه‌های اقصادی بیش از حوزه عمرانی فعال بوده است، یادآور شد: در حوزه اقتصادی حدود ۹۰ درصد سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش خصوصی صورت گرفته است، همچنین تسهیلات ارائه شده از سوی دولت به سرمایه گذاران نیز در کنار آورده متقاصیان در این امر بی‌تأثیر نبوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.