رئیس جامعه معلولان مهاباد با اشاره به شرایط معلولان کم توان ذهنی گفت: آن‌ها چشم انتظار کمک‌های مادی و معنوی خیران برای توسعه فضای فیزیکی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، یونس لاچینی رئیس جامعه معلولان مهاباد اظهار کرد: مرکز نگهداری معلولان کم توان ذهنی که‌وین به منظور افزایش ارائه خدمات به معلولان نیازمند، اقدام به توسعه فضای فیزیکی کرده، اما در پایان راه با کمبود اعتبار جهت تکمیل آن روبرو شده است.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لاچینی تصریح کرد: این مجموعه تازه ساخت برای معلولان و کم توانان ذهنی زیر ۱۴ سال در حال احداث است، تا اعضای مرکز کیما و که‌وین مهاباد که از نظر فیزیکی و ذهنی توانمندتر هستند، خدمات بیشتی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز روزمره، خدماتی از قبیل توان بخشی، آموزشی، بازپروری، کار درمانی و هنر درمانی برای آن‌ها ارائه شود.

رئیس جامعه معلولان مهاباد در ادامه با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها قادر به ارائه خدمات تخصصی به فرزندانشان نیستند، اذعان کرد: هدف از احداث این مرکز ارائه خدمات تخصصی به کم توانان ذهنی به شیوه‌ای استاندارد است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها و فرا رسیدن فصل سرما، از تمامی خیران و شهروندان شهرستان دعوت می‌کنیم به هر شیوه که توان کمک و یاری دارند، ما را در تکمیل این بخش یاری کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.