فرماندار شهرستان اشکذر گفت: نشاط ایجاد شده در مجموعه هلال احمر باید ماندگار باشد، زیرا کاری که از روی علاقه انجام شود، سودمند تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با اعضای هلال احمر شهرستان گفت: رونق و شور و نشاط ایجاد شده در مجموعه هلال احمر باید مانایی و ماندگاری داشته باشد، چرا که کاری که از روی عشق و علاقه و داوطلبانه انجام شود، خدمت و نفع بیشتری به مردم می‌رساند.

او افزود: شهرستان اشکذر در حوزه هلال احمر همیشه برجستگی‌هایی داشته است و درحال حاضر درخصوص داوطلبان و نیروی انسانی و همچنین حرکت‌های بسیار خوبی که در زمینه‌های مختلف تخصصی، کوهنوردی، آموزش و آمادگی‌های مردمی آغاز شده، تحسین‌برانگیز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر با اشاره به فعالیت‌های آموزشی جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال شهرستان بیان کرد: تحقق اندیشه نجات یک نفر، نجات یک جامعه است از قِبَل همین برنامه‌های آموزشی نمود می‌یابد و باید به فکر توانمندسازی جامعه در مواجهه با مخاطرات طبیعی و بحران‌ها باشیم.

هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود بر شناسایی بیش از پیش پتانسیل‌های بومی شهرستان تأکید و ادامه داد: با شناسایی تمام پتانسیل‌ها و افزایش توان و ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر، کمک‌رسانی و خدمت به مردم تقویت می‌شود.

فرماندار اشکذر در این دیدار ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای را از دغدغه‌های مشترک خود با جمعیت هلال احمر برشمرد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جانمایی این مرکز را انجام دهد و هرکجا نیاز باشد در استان و کشور با جدیت پیگیری می‌کنیم.

او همچنین با بیان اینکه اعتماد عمومی از سرمایه‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر است، افزود: انتظار می‌رود جمعیت هلال احمر همچون گذشته درخصوص واکسیناسیون کرونا همراهی و به مردم و گروه‌های هدف توصیه کنند بدون توجه به مطالب حاشیه‌ای، واکسیناسیون کرونا را به موقع انجام دهند تا هرچه سریعتر بتوانیم شیوع ویروس کرونا و تبعات آن را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.