هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی تهیه و میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرکرد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی طی ماه‌های محرم و صفر اظهار داشت: پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان است.

او افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به فعالیت ۶۸۸ نفر نیروی دواطلب در ۶۱ آشپزخانه اطعام حسینی اضافه کرد: طی این مدت ۱۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم تهیه و میان نیازمندان استان توزیع شده است.

او بابیان اینکه در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود ادامه داد: همچنین طی این مدت ۷۱۲۹ بسته مواد غذایی نیز تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

محمدی با اشاره به فعالیت ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.