سه هزار و ۷۰۰ دستگاه کولر آبی میان خانواده مددجویان فاقد هرگونه تجهیزات سرمایشی در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد شریف پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و ۷۰۰ دستگاه کولر آبی میان خانواده مددجویان فاقد هرگونه تجهیزات سرمایشی توزیع شد.

او افزود: از اواخر فصل بهار، توزیع کولر‌های آبی در ۳ مرحله در تمامی شهرستان‌های استان با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی مددجویان آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


شریف پور اضافه کرد: در مرحله نخست هزار دستگاه همزمان با دهه کرامت در مناطق محروم و گرمسیر استان توزیع و در دو مرحله بعد نیز دو هزار و ۷۰۰ دستگاه دیگر میان مددجویان توزیع شد.

او با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی شامل آبگرمکن و بخاری گازسوز میان مددجویان در فصول سرد ادامه داد: پارسال در ۳ مرحله، ۱۴۰۰ دستگاه بخاری گازسوز و ۵۵۰ دستگاه آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم توزیع شده است.

شریف پور گفت: همچنین در مرحله چهارم نیز ۲۲۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

او افزود: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.