دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: شهردار سابق اردبیل در اختیار بازپرس می‌باشد و هیچ گونه اتهامی ثابت نشده و قرار نهایی صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در پی وصول گزارشات مردمی و نهاد‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان بر این شد در خصوص شهرداری اردبیل پرونده‌ای تشکیل شود.

او افزود: تحقیقات محسوس و نامحسوس در خصوص احتمال تخلف در شهرداری اردبیل از طریق مجاری قانونی و ضابطین عام و خاص صورت گرفت و در نهایت حدود ۲۰ روز قبل ۲ نفر از کارمندان شهرداری اردبیل دستگیر شدند و تحت تحقیقات بازپرسی و اداره کل اطلاعات قرار گرفتند.

دادستان اردبیل ادامه داد: جمع بندی‌ها بر این شد برای برخی مسائل و رفع برخی مجهولات و یا شبهات، شهردار سابق اردبیل را به دادسرا دعوت کنیم تا به برخی سوالات جواب بدهد و منجر به تفهیم اتهام و صدور قرار متناسب شود که در حال حاضر در اختیار بازپرس هستند و با نظارت و تعلیمات بازپرس توسط سربازان گمنام امام زمان تحقیقات ادامه دارد.

طباطبایی بیان کرد: هیچ گونه اتهامی ثابت نشده، قرار نهایی صادر نشده و شایعات فضای مجازی از قبیل دستگیری برخی اعضای فعلی و سابق شورای شهر صحت ندارد. فقط ۲ نفر کارمند شهرداری که قبلا دستگیر شده بودند، به قید وثیقه آزاد هستند و شهردار سابق که در اختیار آقای بازپرس قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.