سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به علت فرسوده بودن ساختمان پلیس‌راه شهرکرد به فرخشهر، این ساختمان جابه جا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تجهیزات این اداره برای بهسازی، آسفالت و اصلاح راه‌های روستایی در طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد اظهار داشت: اعتبارات راه‌های روستایی از منابع استانی تخصیص داده می‌شود و با این اعتبارات محدود نمی‌توان در مدت زمان کوتاه تمامی مشکلات این محور‌ها را رفع کرد.

او افزود: اعتبارات خوبی در بخش محرومیت‌زدایی به استان‌ها در سال‌جاری اختصاص پیدا کرده است که می‌توان با این اعتبارات یک انقلاب در حوزه راه روستایی ایجاد کرد.

مالکی با اشاره به دستگاه‌های ترددشمار در سطح محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، گفت: ۶۲ دستگاه ترددشمار ۱۲۴ محور مواصلاتی استان را رصد می‌کنند و اطلاعات آن در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد، همه دستگاه‌ها نیز فعال هستند، در برخی مواقع به این دستگاه‌های ثبت تخلف و دوربین‌های نظارتی در محور‌ها خسارت وارد می‌شود و یا این دستگاه‌ها به سرقت می‌روند، این مسئله روز به روز بیش‌تر می‌شود و اداره‌کل راهداری را با چالش برای تامین اعتبار خرید این دوربین‌ها مواجه می‌کند.

مالکی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: قراردادی برای خط‌کشی محور‌های مواصلاتی با پیمانکار منعقد شده است تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان خط‌کشی محور‌ها به پایان برسد.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص جانمایی پلیس‌راه شهرکرد به فرخشهر و کمبود فضای سبز در محوطه اطراف این مکان ادامه داد: ساختمان پلیس‌راه شهرکرد بسیار فرسوده است و همچنین دسترسی به آب شرب در این مکان وجود ندارد، درصدد جابجایی ساختمان پلیس‌راه هستیم.

او در پایان با اشاره به دلایل کندی پروژه‌های حوزه راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری، گفت: به‌علت افزایش چشمگیر قیمت‌ها پیمانکاران تمایلی به همکاری ندارند، همچنین پیمانکاران این استان توان مالی بالایی ندارند و اگر اعتبار تزریق نشود، توان ادامه کار را نخواهند داشت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار