فرماندار بروجن گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون از چهار هزار و ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا نمونه گیری انجام شده که نتیجه تست هزار و ۸۲۵ بیمار مثبت اعلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی، فرماندار بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: از ابتدای مردادماه تا کنون از چهار هزار و ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا اقدام به نمونه گیری شده که نتیجه تست هزار و ۸۲۵ بیمار مثبت اعلام و ابتلا به کرونا متاسفانه تاکنون منجر به فوت ۱۶ نفر شده است.

او افزود: با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، بسیج و سپاه کنترل مبادی ورودی این شهرستان در ۲ ورودی از سمت مبارکه و دهاقان توسط یگان‌های پلیس راه اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا سقف برگزاری مراسم‌ مذهبی ۲ ساعت در فضای باز اعلام شده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی می‌شود.

او با تاکید بر اینکه دسته روی هیئات مذهبی ممنوع است ادامه داد: هیچ گونه مراسم مذهبی، تجمع در روز تاسوعا و عاشورا در امامزاده حمزه علی بلداجی، امامزاده علی بن احمد فرادنبه، امامزاده میر حیدر شاه نقنه، امامزاده قیس و شیث امام قیس، امامزاده سلطان ابراهیم سرپیر و سایر بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد و مسیر‌های دسترسی به این اماکن مسدود می‌باشد.

ملکی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کلیه ادارات، اصناف و بانک‌ها به جز مشاغل ضروری از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل بوده و از بازاریان محترم تقاضا می‌شود به جهت کنترل وضع موجود همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار