اخبار نتایج و حاشیه‌های روز ششم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۶ رشته آغاز شد.

کاروان ایران در روز ششم رقابت‌های پارالمپیک توکیو روز شلوغی را پشت سر می‌گذارد و در رشته‌های بسکتبال با ویلچر ‍ (مرحله گروهی)، والیبال نشسته (مرحله گروهی)، پارا تیراندازی، پارا تیر و کمان، پارا وزنه برداری و دو و میدانی به مصاف رقیبان پر قدرت خود می‌روند و برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال این مسابقات تلاش می‌کنند.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز ششم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

 

اولاد مدال طلای پرتاب وزنه را کسب کرد

مهدی اولاد ورزشکار پرتاب وزنه کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۱۴.۴۳ مدال طلا را به گردن آویخت.

۲ سال پیش
منصور پورمیرزایی نقره ای شد

منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم موفق شد مدال نقره رقابت‌های پارالمپیک را از آن خود کند.

۲ سال پیش
زندی به جمع ۸ نفر پایانی رقابت‌های پارالمپیک توکیو صعود کرد

محمدرضا زندی، ملی پوش کشورمان در بخش انفرادی W۱ رقابت‌های تیر و کمان و در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات حریف چینی خود را با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۳ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی پارالمپیک توکیو صعود کرد.

۲ سال پیش
۴ شکست و یک پیروزی حاصل کار تیم آقا کوچکی در پارالمپیک توکیو

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب چهارمین شکست خود در رقابت‌های پارالمپیک توکیو و قرار گرفتن در رتبه پنجم گروه شش تیمی خود از این مسابقات حذف شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با نتیجه ۵۶ بر ۵۳ مقابل آلمان شکست خورد و نتوانست به مرحله حذفی پارالمپیک توکیو صعود کند.

۲ سال پیش
اولین برنز ایران در پارالمپیک توکیو به نام رضی ثبت شد

سامان رضی نماینده پارا وزنه برداری ایران در دسته ۱۰۷- رقابت های پارالمپیک توکیو با مهار وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال بزرگ این مسابقات را به نام خود ثبت کرد.

۲ سال پیش
کسب رتبه ششمی پایان کار شجاعی در توکیو

رقیه شجاعی در فینال مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر زنان پارالمپیک توکیو با کسب امتیاز ۱۶۳ به مقام ششم رسید و از کسب مدال باز ماند.

۲ سال پیش
شگفتی سازی خسروانی در پارالمپیک توکیو

امیر خسروانی نماینده پارادو و میدانی کشورمان در رشته پرش طول ماده T۱۲ موفق شد با نمایشی درخشان و پرشی ۷ متر و ۲۱ سانتی مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک توکیو را به نام خود کند.

۲ سال پیش
شجاعی به فینال صعود کرد

رقیه شجاعی بانوی تیرانداز کشورمان با کسب ۶۲۴.۱ امتیاز در مرحله مقدماتی پارالمپیک توکیو چهارم شد و به فینال مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ۱۰ متر R۲ راه یافت.

۲ سال پیش
حدذف عسگری از پارالمپیک توکیو

فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی مسابقات پارالمپیک توکیو به مصاف حریف ایتالیایی خود رفت و با قبول شکست ۱۳۶ بر ۱۳۵ از رسیدن به جمع هشت نفر برتر مسابقات بازماند و از رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد.

۲ سال پیش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدنخعی
۱۰:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
سلام اقا
مابرای زمین مسکونی در روستای همندبرای کارهای واگذاری زمین و ایجاد شهرک مسکونی اقدام کردیم نامه هایی به فرمانداری و به بخشداری و منابع طبیعی و اداره مسکن و استانداری بیرجند فرستادیم و مدت دو سال است که کارهای وام و مسکن را انجام دادیم ولی هنوز هیچ زمینی برای شهرک مسکونی واگزار نشده است
از شما درخواست داریم که پیگیری کنید علت واگذار نشدن زمین چه بوده ؟
با تشکر از شما
حمید نخعی از روستای همند
آخرین اخبار