فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در کلاردشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت:در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و در پی تغییر کاربری غیر قانونی زمین‌های زراعی و کشاورزی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، زمین‌های کشاورزی که با تغییر کاربری غیرمجاز از سوی افراد سود جو اقدام به احداث بنا شده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با همکاری ماموران اداره جهاد کشاورزی وارد عمل شده و حصارکشی‌ها و بنا‌های احداث شده در این زمین‌ها را تخریب و آزاد سازی شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های رهاسازی شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: دراین ارتباط ۲ متهم به تغییر کاربری غیرقانونی زمین‌های کشاورزی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: هرگونه تصرف و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در بخش تولید و اشتغال کشاورزان شده و بر اساس قانون جرم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.