کشتی گیر تیم ملی جوانان گفت: کسب طلای المپیک بزرگ‌ترین هدف من است و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را می‌کنم.

علیرضا عبداللهی، ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مسابقات جهانی روسیه اظهار داشت: حریفان سرسختی در مسابقات جهانی داشتیم، اما خدا را شکر توانستیم ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بگیریم و با قهرمانی و دست پر به ایران برگردیم. سطح رقیبان در مسابقات جهانی روسیه نسبت به ادوار قبلی بالاتر بود، اما ما عملکرد خوبی داشتیم.

عبداللهی در خصوص در پیش بودن المپیک ۲۰۲۴ پاریس و شرایطش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان گفت: مسئولان تیم ملی جوانان تلاش می‌کنند برای تیم بزرگسالان پشتوانه سازی کنند و دید آن‌ها این است که همین بازیکنان تیم جوانان سهمیه المپیک را بگیرند و دست پر از پاریس برگردند، نه این که صرفا در المپیک حضور داشته باشند.

کشتی‌گیر تیم ملی جوانان درباره انگیزه اش برای حضور در المپیک پاریس گفت: هدفم حضور در المپیک است و امیدوارم در این مسابقات بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم.

او در واکنش به حضور تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جهانی روسیه بدون کادرفنی گفت: در روسیه کادرفنی نداشتیم، اما محسن کاوه که بزرگ کشتی کشورمان است، با کمک‌ها و زحماتش جای خالی کادرفنی را پر کرد.


بیشتر بخوانید


عبداللهی در واکنش به این که تیم‌های ملی کشتی ایران در رده‌های پایه نتایج خوبی کسب می‌کنند، اما عملکرد همین بازیکنان وقتی به تیم بزرگسالان می‌رسند مانند گذشته رضایت بخش نیست گفت: این درست است که نتایج خوب پایه‌ها در رده بزرگسالان تکرار نمی‌شود، اما باید این نکته را در نظر گرفت که رده به رده کار سخت‌تر می‌شود و بازیکنان تیم ملی بزرگسالان به حمایت بیشتری نیاز دارند. ان شاالله با تلاش‌های رئیس فدراسیون این بار بازیکنان تیم‌های پایه سنت شکنی می‌کنند و در رده بزرگسالان هم به افتخارآفرینی ادامه می‌دهند.

کشتی گیر تیم ملی جوانان کشورمان درباره شائبه‌هایی که در سال‌های اخیر در خصوص مسابقات انتخابی تیم‌های ملی مطرح شده گفت: مسلما هیچ کسی بیشتر از سرمربی موفقیت تیمش را نمی‌خواهد. در حال حاضر مسابقات انتخابی برای تیم ملی برگزار می‌شود و تمام بازیکنان این شانس را دارند که دیده شوند. بقیه مسائل و تصمیم گیری‌ها برعهده کادرفنی است که تجربه بیشتری دارد و صلاح تیم را می‌خواهد.

عبداللهی درباره الگو و هدف اصلی خود در کشتی گفت: الگوی من صادق گودرزی است و بزرگ‌ترین هدفی که دنبال می‌کنم، طلای المپیک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار