الهی راد از راه‌اندازی ۸۲۴ شغل جدید در پنج‌ماهه ابتدای امسال برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه برای ۸۲۴ اشتغال مستقیم ایجادشده ۲۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: ۵۴۶ طرح از طریق دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

الهی راد  با اشاره به اینکه امسال درمجموع ۲۴۶ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص‌یافته است افزود: اکنون ۱۲ درصد این منابع جذب و هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از برنامه‌های کمیت امداد است، گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه‌های دام‌پروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع‌دستی و... پرداخت‌شده است.

او  بابیان اینکه برای مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی که شغل ایجاد می‌کنند و با توجه به ظرفیت بازار نیازمند آموزش جدید هستند آموزش‌های پایدارسازی شغلی ارائه می‌شود افزود: از ابتدای سال تاکنون ۷۵۴ نفر از متقاضیان اشتغال از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

گفتنی است:  امسال ۱۰۹ نفر از مددجویان نیز از طریق بنگاه‌های کاریابی در شرکت‌ها و کارخانجات استان صاحب شغل شدند.

الهی راد  با اشاره به هدف‌گذاری امسال کمیته امداد خراسان شمالی در ایجاد پنج هزار و ۴۲۸ طرح اشتغال گفت: اکنون ۱۵ درصد این برنامه محقق شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.